🚚 Gratis verzending bij bestellingen boven de 25 EUR

🧶 Meer dan 73 jaar garenexpertise

Klachten

Klacht

Gekocht in de webshop mayflower.dk

Als je artikel defect is of je hebt een andere klacht, neem dan altijd eerst contact met ons op voordat je het artikel terugstuurt.

Schrijf een e-mail naar shop@mayflower.dk met je klacht en we zullen je klacht zo snel mogelijk behandelen. 

Vermeld in je e-mail het bestelnummer en de reden van je klacht. Voeg indien mogelijk fotodocumentatie bij. 

Wij betalen de kosten van de retourzending en maken een retourlabel voor je om je de kosten te besparen. We vergoeden niet de verpakkingskosten voor de retourzending, maar raden je aan om de verpakking waarin je de goederen hebt ontvangen opnieuw te gebruiken. 

Gekocht in showroom

Als het artikel in onze showroom is gekocht, moet de retourzending in de winkel plaatsvinden.

Gekocht bij een winkelier

Als je het product hebt gekocht bij een van onze detailhandelaren, moet de klacht worden ingediend bij de detailhandelaar.