🚚 Gratis verzending bij bestellingen boven de 25 EUR

🧶 Meer dan 73 jaar garenexpertise

Artikelen retourneren

Bij Mayflower A/S heb je 100 dagen om je aankoop te annuleren.

Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u uw goederen binnen 100 dagen retourneren.
Als u ervoor kiest om een artikel te retourneren en de reden voor de retournering is geen fout gemaakt door Mayflower A/S, bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten. U bent aansprakelijk voor eventuele schade tijdens het transport of voor zoekgeraakte pakketten. 

Het product en de banderol moeten intact en in ongebruikte staat zijn (bijv. garen mag niet naar rook ruiken, enz.). Bovendien moet alle originele verpakking in onbeschadigde staat worden meegeleverd. We geven geen geld terug voor gebruikte of beschadigde artikelen.
Als de originele verpakking (niet de witte verzendzakken van Mayflower A/S) beschadigd is met bijvoorbeeld tape, verpakkingslabels of iets dergelijks, wordt de prijs verlaagd.

Ga naar ons retourportaal via onderstaande link.

  • Klacht

    Als je artikel defect is of je hebt een andere klacht, neem dan altijd eerst contact met ons op voordat je het artikel terugstuurt.

    Schrijf een e-mail naar shop@mymayflower.nl met je klacht en we zullen je klacht zo snel mogelijk behandelen. 

    Vermeld in je e-mail het bestelnummer en de reden van je klacht. Voeg indien mogelijk fotodocumentatie bij. 

    Wij betalen de kosten van de retourzending en maken een retourlabel voor je om je de kosten te besparen. We vergoeden niet de verpakkingskosten voor de retourzending, maar raden je aan om de verpakking waarin je de goederen hebt ontvangen opnieuw te gebruiken. 

  • Ruilen

    Als je een artikel dat je hebt besteld in de verkeerde kleur, garenkwaliteit of iets vergelijkbaars wilt ruilen, retourneer je het gewoon en bestel je zelf het gewenste artikel opnieuw.

    Als je een artikel wilt ruilen voor een ander artikel, moet je het gekochte artikel retourneren en in plaats daarvan het gewenste artikel bestellen.

    We zullen het geld voor het geretourneerde artikel terugbetalen zodra we het hebben ontvangen.

  • Terugbetalingen

    Als je een restitutie wilt, wordt het geld altijd teruggestort op de creditcard waarmee het artikel is gekocht. Als dit niet mogelijk is, wordt er contact met je opgenomen om ons een rekeningnummer te geven waarop we het geld kunnen storten. 

    Geretourneerde goederen mogen niet zijn gebruikt. Het is belangrijk dat het artikel er als nieuw uitziet en in dezelfde staat wordt geretourneerd als waarin je het hebt ontvangen.

    Dit betekent dat het artikel ongebruikt en intact moet zijn wanneer het wordt geretourneerd en dat de band en verpakking in originele staat moeten zijn. 

    Als het artikel/de verpakking beschadigd is of tekenen van gebruik vertoont, wordt de restitutie verlaagd.

    Je kunt de aankoop ook annuleren door het artikel te weigeren.

  • Heb je vragen?